- By AD
Stručnjaci i analitičari iz industrije hrane i pića podijelili su na početku 2025. godine spisak trendova za koje smatraju da će najviše odjeknuti kod potrošača u narednih 12 mjeseci.
Kupci su nedavno širom Evrope bili šokirani kada je otkriveno da 100% meda u Austriji sadrži dodatni šećer, 96% meda u Velikoj Britaniji, 83% u Njemačkoj, 79,31% u Srbiji, 62,5% u Finskoj, piše Agroportal.rs.
Kako stručnjaci navode, ovo je natjeralo potrošače da pažljivije razmišljaju o medu koji nabavljaju. Sve više se traže tegle meda od manjih, etički nastrojenih proizvođača, sa dokazima o autentičnosti meda, bez dodavanja stranih šećera.
Šta zapravo kupci žele? Obrasci kupovine, želje i potrebe potrošača se mijenjaju bržim tempom nego ikada ranije kada su u pitanju hrana i piće. U današnje vrijeme, uglavnom su vođeni društvenim medijima.
Svi proizvođači i trgovci žele da se ova iskustva i želje kupaca odraze i na rafove njihovih supermarketa i specijalizovanih prodavnica hrane.